Mystery Visitor/Website Screening

Jouw organisatie heeft een prima beleid, richtlijnen en gedragsregels en een website.

Elke organisatie kènt hun uitvoerende taak, maar hoe wordt dit in de praktijk ontvangen door de klant van je organisatie? Weet je dat?
Zijn er processen waarvan je denkt ‘daar zou eens naar gekeken moeten worden’ ?
Geeft de website wel de juiste informatie? En hoe makkelijk kan een klant de weg vinden binnen jullie website?

Omdat het lastig is om met een open blik naar de eigen organisatie te kijken is het mogelijk om mij in te zetten als een ‘mystery visitor’ .
De organisatie geeft aan welke processen wat meer aandacht nodig hebben en ik ga binnen de organisatie die processen onder de loep nemen. Daarbij zet ik de klant centraal.

Denk eens aan het ontvangst van je klant, hoe wordt de klant te woord gestaan, is alle communicatie voor de klant duidelijk, hoe wordt er met de klant omgegaan door de medewerkers?
Hoe toegankelijk is de website? Hoe snel ziet een klant wat jouw organisatie kan bieden?

Met andere woorden hoe is de ‘uitvoer’ van jouw organisatie ten opzichte van de klant en zijn daar mogelijkheden voor verbetering.
Na mijn onderzoek presenteer ik mijn bevindingen voor de vertegenwoordiging van jullie organisatie, geef advies en er komt een follow-up (na een afgesproken periode) om nogmaals te kijken naar de onderzochte processen binnen de organisatie.

Interesse?
Denkt je, dát is wat onze organisatie nodig heeft?
Neem contact met mij op en we maken een vrijblijvende kennismakingsafspraak.

De volgende organisaties mocht ik helpen met het screenen van hun website: